Ofte stilte spørsmål - faq

ULL: Tips og annet

HVA ER EGENTLIG «UBEHANDLET ULL»?

Ubehandlet ull er uten kjemisk preparering, den er ikke bleket, men den kan være farget med miljøvennlige farger uten tungmetaller. Ubehandlet ull har også naturlig innhold av lanolin (ullfett) som gjør at den kan vaskes sjelden.
Les mer om ubehandlet ull.

KAN JEG VASKE NØSTEBARN-ULL I VASKEMASKIN?

Ja, ullprogrammene på moderne vaskemaskiner fungerer også på Nøstebarn-ull selv om den ullen er fri for den tynne plasthinnen som mye annen ull har. Det er viktig at temperaturen er max 30 grader og at riktig mengde ullsåpe brukes. Hvis vaskemaskinen har vannspareprogram bør ullen vætes før bruk eller vaskes en gang uten såpe før vask med såpe. Ull er så lett at maskinen ellers beregner for lite vann og dermed blir såpen for konsentrert og plaggene krymper.
Les mer om vask av ubehandlet ull.

MÅ NØSTEBARNKLÆR VASKES FØR DE BRUKES FØRSTE GANG?

Nei, det er ikke nødvendig. Våre klær er helt frie for skadelige kjemikalier, og er kun farget med trygge farger.
Les mer om Nøstebarns ull.

HVORDAN SKAL JEG PAKKE NED ULLKLÆRNE?

Nyvaskede, tørre klær pakkes i en tett plastpose, gjerne med en lavendelpose eller to mot møll.

JEG HAR KRYMPET ET ULLPLAGG I VASK - HVA KAN JEG GJØRE?

Du kan prøve noen av tipsene fra dette blogginnlegget, eller du kan klippe opp plagget til lapper du kan bruke hvis du får hull i andre plagg.

HVORFOR MÅ JEG NØSTE OPP GARNET SELV?

Våre garnprodusenter er små. De spinner på gamle maskiner og farger garnet på gamlemåten, hengende med åpne bunter i fargebad. Skal de deretter få nøstet opp en og en bunt blir det fordyrende. I butikken vår i Bergen kan du låne garnvinde og nøsteapparat gratis, ta gjerne kontakt med butikken i forkant.

HVILKEN STØRRELSE SKAL JEG VELGE?

Vi anbefaler å gå opp en størrelse dersom du er i tvil, ull er elastisk og fint å vokse i, og plagget kan da brukes lenger.
Se vår størrelsesguide.

HVA ANBEFALER DERE Å KJØPE TIL NYFØDTE?

Se vår utstyrsliste til baby.

BARNET MITT STARTER I BARNEHAGE - HVA TRENGER JEG AV KLÆR?

Se vår utstyrsliste til barnehagebarn.

Betaling/Kreditering

HVILKE BETALINGSMÅTER KAN JEG BRUKE I NØSTEBARN?

Du kan lese om betalingsmåter her.

JEG HAR RETURNERT VARER, MEN IKKE FÅTT PENGENE TILBAKE.

Kjøpesummen krediteres det kortet som ble brukt til betalingen når varene er registret mottatt. Har du valgt faktura, krediteres beløpet der. Vi kan sjekke at beløpet er frigitt fra Klarna, men har ikke rettigheter til å se til hvilket kort, det har kun Klarna.

JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE. ER ORDREN LIKEVEL MOTTATT?

Det hender at ordrebekreftelsen havner i spam- eller reklame-filteret. Ligger den ikke der heller, er nok ordren blitt avbrutt underveis og må gjøres på nytt. Se neste spørsmål hvis du er belastet for kjøpesummen.

HVORFOR BELASTES KONTOEN NÅR ORDREN IKKE HAR GÅTT GJENNOM?

Noen ganger skjer det at ordren, av en eller annen grunn, avbrytes sent i betalingsprosessen eller etter betaling. Da kan kjøpesummen likevel bli reservert, og ser ut som belastet kortet. Kjøpesummen for kansellerte ordre frigis igjen av banken, vanligvis etter én til to virkedager. Merk at kjøpesummen krediteres det kortet som ble brukt ved betalingen.

KAN IKKE NØSTEBARN FRIGI RESERVERT KJØPSBELØP MED DET SAMME?

Kjøpesummen reserveres fra kortet ved bestilling, men belastes først når ordren er registrert som pakket og sendt fra oss. Dette sikrer kundene ved at nettbutikker ikke kan ta betalt for pakker som ikke er sendt. Imidlertid gjør det også at vi dessverre ikke kan oppheve betalingen herfra, men må vente til banken opphever reservasjonen.

HVORDAN BESTILLER JEG PÅ NYTT UTEN Å BETALE DOBBELT MENS JEG VENTER PÅ Å FÅ TILBAKEFØRT RESERVERT BELØP?

Velger du Klarna faktura, kan du betale senere uten at det koster ekstra.

JEG FIKK IKKE ALLE VARENE JEG HADDE BESTILT, MEN HAR BETALT FOR DEM.

Kjøpesummen for alle varene som er bestilt reserveres fra kontoen din ved bestilling og belastes når vi sender pakken. Dersom det er feil på lageret, krediteres reservasjonen da for manglende varer, og kun gjeldene varer belastes. Dersom varene står i rest, opprettholdes reservasjonen til vi sender restvaren. Ønsker du ikke restvaren gi oss beskjed for kreditering av reservert beløp.

Bestilling

NÅR MOTTAR JEG BESTILLINGEN MIN?

Vi pakker hver dag og sender 1-2 virkedager etter mottatt ordre. Postens leveringstid kommer i tillegg, 1-5 virkedager alt etter hvor du bor. Forsendelsestiden vises i utsjekk etter at du har lagt inn postnummer og valgt sendemåte.

KAN JEG ENDRE ELLER KANSELLERE MIN ORDRE?

Vi kan dessverre ikke endre en ordre, men vi kan kansellere dem slik at du kan legge inn en ny, rettet ordre.

KAN JEG SLÅ SAMMEN TO ORDRE?

Vi kan dessverre ikke slå sammen ordre, men vi kan kansellere dem slik at du kan legge inn en ny, rettet ordre.

KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATTER I EN ORDRE?

Rabattkoder kan ikke kombineres med hverandre.

KAN JEG BESTILLE PÅ NETT OG HENTE I BUTIKK?

Du kan velge butikken som hentested når du handler i nettbutikken. Vi sender da SMS når pakken er klar. Du kan reservere varer i butikken hvis du ringer dem på 55113250.

JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE, ER ORDREN LIKEVEL MOTTATT?

Vi sender alltid ordrebekreftelse ved mottatt bestilling, men det hender den havner i spam- eller reklame-filteret. Ligger den ikke der heller, er nok ordren blitt avbrutt underveis og må gjøres på nytt. Se nederst under Betaling, hvis du likevel er belastet for kjøpesummen.

Levering og frakt

HVA GJØR JEG NÅR JEG HAR MOTTATT FEIL VARE(R)?

Ta kontakt med kundeservice, post@nostebarn.no eller tlf 55113230 man-fre 9-16. Vi sender ny riktig vare sammen med ferdig frankert returemballasje til varen som kom feil.

JEG HAR IKKE FÅTT LEVERINGSBEKREFTELSE, HVOR BLIR DET AV ORDREN MIN?

Ordrebekreftelsen går i noen tilfeller i reklamefilteret eller spamfilteret. Sjekk der først, og kontakt kundeservice (post@nostebarn.no eller tlf 55113230 man-fre 9-16) hvis du ikke finner den der, så hjelper vi deg videre.

HVORFOR HAR MIN PAKKE BLITT LEVERT I POSTKASSEN?

Alle pakker som veier under 2 kg vil automatisk bli levert direkte i postkassen.

KAN JEG FÅ PAKKEN LEVERT TIL ET ANNET LAND ENN NORGE?

Nei, vi sender kun til adresser i Norge.

KAN JEG BESTILLE PÅ NETT OG HENTE I BUTIKK?

Du kan velge butikken som hentested når du handler i nettbutikken. Vi sender da SMS når pakken er klar. Du kan reservere varer i butikken hvis du ringer dem på 55113250.

HVILKEN LEVERINGSMÅTE ER RASKEST?

Sendetiden vil variere fra sted til sted, og om pakken leveres i postkassen eller sendes som pakke for avhenting på Post-i-butikk eller hjemkjøring. Når du velger leveringsmåte i kassen, vises Postens forventede forsendelsestid.

Bytte, retur og reklamasjon

HVOR LENGE KAN JEG BYTTE UBRUKTE PLAGG?

Så lenge vi fortsatt har varen i sortimentet vårt, går det fint å få byttet den. Gjeldende sortiment finner du på våre nettsider, eller ta kontakt med oss.
Kontaktinformasjon kundeservice.

HVORDAN BYTTER/RETURNERER JEG VARER?

Les om hvordan å bytte og returnere varer på 1-2-3 her.

KAN JEG RETURNERE/BYTTE VARER KJØPT PÅ NETT I BUTIKKEN DERES?

Du kan bytte varer kjøpt på nett i butikken vår, men skal du benytte angreretten din og få pengene igjen, må varene returneres til nettbutikken slik at mellomværende blir riktig oppgjort. Du kan eventuelt levere returvarene i butikken, så leverer de dem videre for behandling og utbetaling i nettbutikken.

KAN JEG RETURNERE VARER KJØPT I BUTIKKEN PÅ NETT?

Ja, det kan du. Vi bytter alle ubrukte, salgbare varer som vi har i vareutvalget vårt. Ta kontakt med kundeservice på post@nostebarn.no, så hjelper vi deg videre.

KAN JEG BYTTE VARER JEG HAR FÅTT SOM GAVE UTEN Å KONTAKTE GIVEREN?

Ja, det kan du. Vi bytter alle ubrukte, salgbare varer som vi har i vareutvalget vårt. Ta kontakt med kundeservice på post@nostebarn.no, så hjelper vi deg videre.

MÅ JEG BETALE FRAKT NÅR JEG RETURNERER ELLER BYTTER?

Du betaler selv for returen, men får nye varer fraktfritt tilbake.

MÅ JEG BETALE FRAKT TO GANGER HVIS DERE ER TOM FOR EN VARE SOM ETTERSENDES?

Nei vi betaler frakten på varer som må ettersendes.

NÅR FÅR JEG TILBAKEBETALT PENGER FOR RETUREN MIN?

Pengene blir tilbakebetalt via Klarna så fort vi har mottatt og registrert retursendingen din.

KAN JEG REKLAMERE PÅ VARER KJØP HOS NØSTEBARN?

Ja, det kan du. Les om mer om hvordan her.

Gavekort

KAN JEG KJØPE GAVEKORT HOS DERE?

Ja, det kan du. Du finner gavekortet vårt her.

JEG HAR MISTET GAVEKORTET, HVA GJØR JEG?

Ta kontakt med kunderservice, post@nostebarn.no eller tlf 55113230 man-fre 9-16, så ser vi om vi kan finne ut av det.

KAN JEG RETURNERE GAVEKORTET?

Du har 14 dagers full angrerett for alt som kjøpes på nett, også på gavekort.

Miljø og etikk

ER ULLEN DERES MULESINGFRI?

Mulesing er klart i strid med vår grunntanke, så all ullen vi bruker er garantert mulesing-fri.
Les mer om dyrevelferd.

Annet

HVEM KAN BLI AMBASSADØR FOR NØSTEBARN?

Omtrent en gang i året søker vi etter nye ambassadører for Nøstebarn. Vi ønsker en variert gruppe ambassadører, så har ingen formelle krav. Abonner på nyhetsmail eller følg med på sosiale medier for å fange opp når vi skal fornye oss.

KAN DERE ÅPNE EN BUTIKK HER JEG BOR?

For øyeblikket har vi kun nettbutikken og en butikk i Bergen. Dette på grunn av en vanskelig tid for oss i Nøstebarn. Vi håper å kunne vokse igjen, og få gleden av å åpne butikker rundt om i landet!

JEG FÅR IKKE TIL Å LEGGE VARER I HANDKLEKURVEN

Vi anbefaler å bruke nettleseren Google Chrome, Firefox eller Edge til våre nettsider. Internet Explorer støttes ikke like godt.

FANT DU IKKE SVAR PÅ DET DU LURTE PÅ?

Kontakt oss enten på mail eller tlf her, og vi hjelper deg gjerne!

Ofte stilte spørsmål - faq

ULL: Tips og annet

Ubehandlet ull er uten kjemisk preparering, den er ikke bleket, men den kan være farget med miljøvennlige farger uten tungmetaller. Ubehandlet ull har også naturlig innhold av lanolin (ullfett) som gjør at den kan vaskes sjelden. Les mer om ubehandlet ull.

Ja, ullprogrammene på moderne vaskemaskiner fungerer også på Nøstebarn-ull selv om den ullen er fri for den tynne plasthinnen som mye annen ull har. Det er viktig at temperaturen er max 30 grader og at riktig mengde ullsåpe brukes. Hvis vaskemaskinen har vannspareprogram bør ullen vætes før bruk eller vaskes en gang uten såpe før vask med såpe. Ull er så lett at maskinen ellers beregner for lite vann og dermed blir såpen for konsentrert og plaggene krymper.
Les mer om vask av ubehandlet ull.

Nei, det er ikke nødvendig. Våre klær er helt frie for skadelige kjemikalier, og er kun farget med trygge farger.
Les mer om Nøstebarns ull.

Nyvaskede, tørre klær pakkes i en tett plastpose, gjerne med en lavendelpose eller to mot møll.

Du kan prøve noen av tipsene fra dette blogginnlegget, eller du kan klippe opp plagget til lapper du kan bruke hvis du får hull i andre plagg.

Våre garnprodusenter er små. De spinner på gamle maskiner og farger garnet på gamlemåten, hengende med åpne bunter i fargebad. Skal de deretter få nøstet opp en og en bunt blir det fordyrende. I butikken vår i Bergen kan du låne garnvinde og nøsteapparat gratis, ta gjerne kontakt med butikken i forkant.

Vi anbefaler å gå opp en størrelse dersom du er i tvil, ull er elastisk og fint å vokse i, og plagget kan da brukes lenger.
Se vår størrelsesguide.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ofte stilte spørsmål - faq

ULL: Tips og annet

HVA ER EGENTLIG «UBEHANDLET ULL»?

Ubehandlet ull er uten kjemisk preparering, den er ikke bleket, men den kan være farget med miljøvennlige farger uten tungmetaller. Ubehandlet ull har også naturlig innhold av lanolin (ullfett) som gjør at den kan vaskes sjelden.
Les mer om ubehandlet ull.

KAN JEG VASKE NØSTEBARN-ULL I VASKEMASKIN?

Ja, ullprogrammene på moderne vaskemaskiner fungerer også på Nøstebarn-ull selv om den ullen er fri for den tynne plasthinnen som mye annen ull har. Det er viktig at temperaturen er max 30 grader og at riktig mengde ullsåpe brukes. Hvis vaskemaskinen har vannspareprogram bør ullen vætes før bruk eller vaskes en gang uten såpe før vask med såpe. Ull er så lett at maskinen ellers beregner for lite vann og dermed blir såpen for konsentrert og plaggene krymper.
Les mer om vask av ubehandlet ull.

MÅ NØSTEBARNKLÆR VASKES FØR DE BRUKES FØRSTE GANG?

Nei, det er ikke nødvendig. Våre klær er helt frie for skadelige kjemikalier, og er kun farget med trygge farger.
Les mer om Nøstebarns ull.

HVORDAN SKAL JEG PAKKE NED ULLKLÆRNE?

Nyvaskede, tørre klær pakkes i en tett plastpose, gjerne med en lavendelpose eller to mot møll.

JEG HAR KRYMPET ET ULLPLAGG I VASK - HVA KAN JEG GJØRE?

Du kan prøve noen av tipsene fra dette blogginnlegget, eller du kan klippe opp plagget til lapper du kan bruke hvis du får hull i andre plagg.

HVORFOR MÅ JEG NØSTE OPP GARNET SELV?

Våre garnprodusenter er små. De spinner på gamle maskiner og farger garnet på gamlemåten, hengende med åpne bunter i fargebad. Skal de deretter få nøstet opp en og en bunt blir det fordyrende. I butikken vår i Bergen kan du låne garnvinde og nøsteapparat gratis, ta gjerne kontakt med butikken i forkant.

HVILKEN STØRRELSE SKAL JEG VELGE?

Vi anbefaler å gå opp en størrelse dersom du er i tvil, ull er elastisk og fint å vokse i, og plagget kan da brukes lenger.
Se vår størrelsesguide.

HVA ANBEFALER DERE Å KJØPE TIL NYFØDTE?

Se vår utstyrsliste til baby.

BARNET MITT STARTER I BARNEHAGE - HVA TRENGER JEG AV KLÆR?

Se vår utstyrsliste til barnehagebarn.

Betaling/Kreditering

HVILKE BETALINGSMÅTER KAN JEG BRUKE I NØSTEBARN?

Du kan lese om betalingsmåter her.

JEG HAR RETURNERT VARER, MEN IKKE FÅTT PENGENE TILBAKE.

Kjøpesummen krediteres det kortet som ble brukt til betalingen når varene er registret mottatt. Har du valgt faktura, krediteres beløpet der. Vi kan sjekke at beløpet er frigitt fra Klarna, men har ikke rettigheter til å se til hvilket kort, det har kun Klarna.

JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE. ER ORDREN LIKEVEL MOTTATT?

Det hender at ordrebekreftelsen havner i spam- eller reklame-filteret. Ligger den ikke der heller, er nok ordren blitt avbrutt underveis og må gjøres på nytt. Se neste spørsmål hvis du er belastet for kjøpesummen.

HVORFOR BELASTES KONTOEN NÅR ORDREN IKKE HAR GÅTT GJENNOM?

Noen ganger skjer det at ordren, av en eller annen grunn, avbrytes sent i betalingsprosessen eller etter betaling. Da kan kjøpesummen likevel bli reservert, og ser ut som belastet kortet. Kjøpesummen for kansellerte ordre frigis igjen av banken, vanligvis etter én til to virkedager. Merk at kjøpesummen krediteres det kortet som ble brukt ved betalingen.

KAN IKKE NØSTEBARN FRIGI RESERVERT KJØPSBELØP MED DET SAMME?

Kjøpesummen reserveres fra kortet ved bestilling, men belastes først når ordren er registrert som pakket og sendt fra oss. Dette sikrer kundene ved at nettbutikker ikke kan ta betalt for pakker som ikke er sendt. Imidlertid gjør det også at vi dessverre ikke kan oppheve betalingen herfra, men må vente til banken opphever reservasjonen.

JEG FIKK IKKE ALLE VARENE JEG HADDE BESTILT, MEN HAR BETALT FOR DEM.

Kjøpesummen for alle varene som er bestilt reserveres fra kontoen din ved bestilling og belastes når vi sender pakken. Dersom det er feil på lageret, krediteres reservasjonen da for manglende varer, og kun gjeldene varer belastes. Dersom varene står i rest, opprettholdes reservasjonen til vi sender restvaren. Ønsker du ikke restvaren gi oss beskjed for kreditering av reservert beløp.

HVORDAN BESTILLER JEG PÅ NYTT UTEN Å BETALE DOBBELT MENS JEG VENTER PÅ Å FÅ TILBAKEFØRT RESERVERT BELØP?

Velger du Klarna faktura, kan du betale senere uten at det koster ekstra.

Bestilling

NÅR MOTTAR JEG BESTILLINGEN MIN?

Vi pakker hver dag og sender 1-2 virkedager etter mottatt ordre. Postens leveringstid kommer i tillegg, 1-5 virkedager alt etter hvor du bor. Forsendelsestiden vises i utsjekk etter at du har lagt inn postnummer og valgt sendemåte.

KAN JEG ENDRE ELLER KANSELLERE MIN ORDRE?

Vi kan dessverre ikke endre en ordre, men vi kan kansellere dem slik at du kan legge inn en ny, rettet ordre.

KAN JEG SLÅ SAMMEN TO ORDRE?

Vi kan dessverre ikke slå sammen ordre, men vi kan kansellere dem slik at du kan legge inn en ny, rettet ordre.

KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATTER I EN ORDRE?

Rabattkoder kan ikke kombineres med hverandre.

KAN JEG BESTILLE PÅ NETT OG HENTE I BUTIKK?

Du kan velge butikken som hentested når du handler i nettbutikken. Vi sender da SMS når pakken er klar. Du kan reservere varer i butikken hvis du ringer dem på 55113250.

Levering og frakt

HVA GJØR JEG NÅR JEG HAR MOTTATT FEIL VARE(R)?

Ta kontakt med kundeservice, post@nostebarn.no eller tlf 55113230 man-fre 9-16. Vi sender ny riktig vare sammen med ferdig frankert returemballasje til varen som kom feil.

JEG HAR IKKE FÅTT LEVERINGSBEKREFTELSE, HVOR BLIR DET AV ORDREN MIN?

Ordrebekreftelsen går i noen tilfeller i reklamefilteret eller spamfilteret. Sjekk der først, og kontakt kundeservice (post@nostebarn.no eller tlf 55113230 man-fre 9-16) hvis du ikke finner den der, så hjelper vi deg videre.

HVORFOR HAR MIN PAKKE BLITT LEVERT I POSTKASSEN?

Alle pakker som veier under 2 kg vil automatisk bli levert direkte i postkassen.

KAN JEG FÅ PAKKEN LEVERT TIL ET ANNET LAND ENN NORGE?

Nei, vi sender kun til adresser i Norge.

KAN JEG BESTILLE PÅ NETT OG HENTE I BUTIKK?

Du kan velge butikken som hentested når du handler i nettbutikken. Vi sender da SMS når pakken er klar. Du kan reservere varer i butikken hvis du ringer dem på 55113250.

HVILKEN LEVERINGSMÅTE ER RASKEST?

Sendetiden vil variere fra sted til sted, og om pakken leveres i postkassen eller sendes som pakke for avhenting på Post-i-butikk eller hjemkjøring. Når du velger leveringsmåte i kassen, vises Postens forventede forsendelsestid.

Bytte, retur og reklamasjon

HVOR LENGE KAN JEG BYTTE UBRUKTE PLAGG?

Så lenge vi fortsatt har varen i sortimentet vårt, går det fint å få byttet den. Gjeldende sortiment finner du på våre nettsider, eller ta kontakt med oss.
Kontaktinformasjon kundeservice.

HVORDAN BYTTER/RETURNERER JEG VARER?

Les om hvordan å bytte og returnere varer på 1-2-3 her.

KAN JEG RETURNERE/BYTTE VARER KJØPT PÅ NETT I BUTIKKEN DERES?

Du kan bytte varer kjøpt på nett i butikken vår, men skal du benytte angreretten din og få pengene igjen, må varene returneres til nettbutikken slik at mellomværende blir riktig oppgjort. Du kan eventuelt levere returvarene i butikken, så leverer de dem videre for behandling og utbetaling i nettbutikken.

KAN JEG RETURNERE VARER KJØPT I BUTIKKEN PÅ NETT?

Ja, det kan du. Vi bytter alle ubrukte, salgbare varer som vi har i vareutvalget vårt. Ta kontakt med kundeservice på post@nostebarn.no, så hjelper vi deg videre.

KAN JEG BYTTE VARER JEG HAR FÅTT SOM GAVE UTEN Å KONTAKTE GIVEREN?

Ja, det kan du. Vi bytter alle ubrukte, salgbare varer som vi har i vareutvalget vårt. Ta kontakt med kundeservice på post@nostebarn.no, så hjelper vi deg videre.

MÅ JEG BETALE FRAKT NÅR JEG RETURNERER ELLER BYTTER?

Du betaler selv for returen, men får nye varer fraktfritt tilbake.

MÅ JEG BETALE FRAKT TO GANGER HVIS DERE ER TOM FOR EN VARE SOM ETTERSENDES?

Nei vi betaler frakten på varer som må ettersendes.

NÅR FÅR JEG TILBAKEBETALT PENGER FOR RETUREN MIN?

Pengene blir tilbakebetalt via Klarna så fort vi har mottatt og registrert retursendingen din.

KAN JEG REKLAMERE PÅ VARER KJØP HOS NØSTEBARN?

Ja, det kan du. Les om mer om hvordan her.

Gavekort

KAN JEG KJØPE GAVEKORT HOS DERE?

Ja, det kan du. Du finner gavekortet vårt her.

JEG HAR MISTET GAVEKORTET, HVA GJØR JEG?

Ta kontakt med kunderservice, post@nostebarn.no eller tlf 55113230 man-fre 9-16, så ser vi om vi kan finne ut av det.

KAN JEG RETURNERE GAVEKORTET?

Du har 14 dagers full angrerett for alt som kjøpes på nett, også på gavekort.

Miljø og etikk

ER ULLEN DERES MULESINGFRI?

Mulesing er klart i strid med vår grunntanke, så all ullen vi bruker er garantert mulesing-fri.
Les mer om dyrevelferd.

Annet

HVEM KAN BLI AMBASSADØR FOR NØSTEBARN?

Omtrent en gang i året søker vi etter nye ambassadører for Nøstebarn. Vi ønsker en variert gruppe ambassadører, så har ingen formelle krav. Abonner på nyhetsmail eller følg med på sosiale medier for å fange opp når vi skal fornye oss.

KAN DERE ÅPNE EN BUTIKK HER JEG BOR?

For øyeblikket har vi kun nettbutikken og en butikk i Bergen. Dette på grunn av en vanskelig tid for oss i Nøstebarn. Vi håper å kunne vokse igjen, og få gleden av å åpne butikker rundt om i landet!

JEG FÅR IKKE TIL Å LEGGE VARER I HANDKLEKURVEN

Vi anbefaler å bruke nettleseren Google Chrome, Firefox eller Edge til våre nettsider. Internet Explorer støttes ikke like godt.

FANT DU IKKE SVAR PÅ DET DU LURTE PÅ?

Kontakt oss enten på mail eller tlf her, og vi hjelper deg gjerne!