Bytte og retur

Bytte og retur

Bytte

Vi i Nøstebarn ønsker at varene våre skal bli brukt mye og lenge, og bytter derfor gjerne hvis det du har kjøpt eller fått i gave ikke passer. Du trenger ikke kvittering på varene, det holder at varen er ubrukt og salgbar, og at varen finnes i sesongens kolleksjon. (Sjekk i nettbutikken, spør oss gjerne hvis du er usikker).

Vi bytter til nye varer i butikk eller i nettbutikken uavhengig av kjøpested. (Les om Retur hvis du vil benytte deg av angreretten) Vi gir fraktfri retur ved bytte. Ellers kr 49,-

Velg en av tre valg under:

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare til vi har mottatt den returnerte, bestiller du ny på nett og returnerer den andre enkelt via Postens returordning. Vi dekker returfrakten. Du kan velge om du vil skrive ut pakkelapp selv eller få den skrevet ut hos Post i butikk. Små pakker kan også sendes fra din egen postkasse. (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm)

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. BESTILL NYTT

Bestill ny(e) vare(r) i nettbutikken.

 

 

2. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode (for små pakker) eller QR-kode (for store pakker) for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

Referanse: Ordrenummeret på din ny ordre.

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

3. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og plukklisten (eller en lapp med navn og telefonnummer) inn i for eksempel emballasjen den kom i, klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

 

UTBETALING

Kjøpesummen for returnerte varer betales ut til samme konto som ble benyttet under kjøpet, straks vi har mottatt og behandlet returen i nettbutikken.

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare til vi har mottatt den returnerte, bestiller du ny på nett og returnerer den andre enkelt via Postens returordning. Vi dekker returfrakten. Du kan velge om du vil skrive ut pakkelapp selv eller få den skrevet ut hos Post i butikk. Små pakker kan også sendes fra din egen postkasse. (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm)

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. BESTILL NYTT

Bestill ny(e) vare(r) i nettbutikken. NB! Se til at varene du har byttet til har lik eller høyere verdi enn varene du vil returnere. Noter ordrenummeret.

 

 

2. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode/QR-kode for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

Referanse: Ordrenummeret på din ny ordre.

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

3. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og legg ved en lapp med navn, telefonnummer og ordrenummeret til den nye bestillingen. Pakk varen(e) inn i passende emballasjen og klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

UTBETALING

Beløpet for varene vi mottar krediteres mot betalingen din for de nye varene. Har du betalt med kort tilbakeføres de. Har du Klarnakonto, trekkes de fra faktura.

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare til vi har mottatt den returnerte, bestiller du ny på nett og returnerer den andre enkelt via Postens returordning. Vi dekker returfrakten. Du kan velge om du vil skrive ut pakkelapp selv eller få den skrevet ut hos Post i butikk. Små pakker kan også sendes fra din egen postkasse. (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm)

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. BESTILL NYTT

Bestill ny(e) vare(r) i nettbutikken. NB! Se til at varene du har byttet til har lik eller høyere verdi enn varene du vil returnere. Noter ordrenummeret.

 

 

2. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode/QR-kode for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

Referanse: Ordrenummeret på din ny ordre.

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

3. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og legg ved en lapp med navn, telefonnummer og ordrenummeret til den nye bestillingen. Pakk varen(e) inn i passende emballasjen og klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

UTBETALING

Beløpet for varene vi mottar krediteres mot betalingen din for de nye varene. Har du betalt med kort tilbakeføres de. Har du Klarnakonto, trekkes de fra faktura.

Retur

Du har 14 dagers full angrerett på varer kjøpt på i nettbutikken. Dagene telles fra dagen etter at du hentet ut eller fikk levert pakken din. Ved retur trekkes kr 49,- i returfrakt fra når vi krediterer deg for returvaren(e). Du kan også returnere varer i fysisk butikk på Nesttun. De leverer da pakken videre til Nettbutikk for registrering og utbetaling. Trykk på knappen under for å lese hvordan du returnerer.

HVORDAN RETURNERE

Varen(e) du ønsker å sende i retur oppfyller kravene for retur (Angrerettloven) så sant de er ubrukte, i salgbar stand og de sendes i retur innen 14 dager. Vi trekker fra returfrakten med kr 49,- ved tilbakebetaling av beløpet for varen(e).

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode/QR-kode for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

2. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og plukklisten (eller en lapp med navn og telefonnummer) inn i for eksempel emballasjen den kom i. Husk å notere på at varen(e) sendes i retur eller at man angrer kjøpet. Klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

 

UTBETALING

Vi melder fra til Klarna straks vi har mottatt returen, og så ordner de opp det økonomiske med deg alt etter hvilket betalingsalternativ du har valgt. Har du valgt annen betalingsmåte enn Klarna eller har betalt med gavekort, kontakter vi deg for å avtale oppgjørsmåte. Beløpet som betales ut er det samme som det du betalte for varene ved kjøp. Returneres alle varene, dekkes også frakten som du eventuelt betalte ved bestilling.

Reklamasjon

Send oss en mail til post@nostebarn.no, gjerne med bilde, eller ring 55113230 man-fre 9-16, hvis du har mottatt produkter med feil eller mangler som du mener må være en reklamasjon. Er det en klar reklamasjon, sender vi deg en ferdig frankert konvolutt til feilvaren. Du får da enten ny vare, eller vi reparerer den. Noen ganger må vi se varen, og ber deg da returnere den for vurdering. Blir vi ikke enige om reklamasjonen, har dere rett til å klage til Forbrukerrådet på tlf 23400500, og vi vil da selvfølgelig rette oss etter Forbrukerrådets vurdering.

Bytte og retur

Bytte

Vi i Nøstebarn ønsker at varene våre skal bli brukt mye og lenge, og bytter derfor gjerne hvis det du har kjøpt eller fått i gave ikke passer. Du trenger ikke kvittering på varene, det holder at varen er ubrukt og salgbar, og at varen finnes i sesongens kolleksjon. (Sjekk i nettbutikken, spør oss gjerne hvis du er usikker).

Vi bytter til nye varer i butikk eller i nettbutikken uavhengig av kjøpested. (Les om Retur hvis du vil benytte deg av angreretten) Vi gir fraktfri retur ved bytte. Ellers kr 49,-

Velg en av tre valg under:

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare til vi har mottatt den returnerte, bestiller du ny på nett og returnerer den andre enkelt via Postens returordning. Vi dekker returfrakten. Du kan velge om du vil skrive ut pakkelapp selv eller få den skrevet ut hos Post i butikk. Små pakker kan også sendes fra din egen postkasse. (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm)

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. BESTILL NYTT

Bestill ny(e) vare(r) i nettbutikken.

 

 

2. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode (for små pakker) eller QR-kode (for store pakker) for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp).

- Er pakken større, trykk og les mer her.

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen.

Referanse: Ordrenummeret på din ny ordre.

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

3. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og plukklisten (eller en lapp med navn og telefonnummer) inn i for eksempel emballasjen den kom i, klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

 

UTBETALING

Kjøpesummen for returnerte varer betales ut til samme konto som ble benyttet under kjøpet, straks vi har mottatt og behandlet returen i nettbutikken.

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare til vi har mottatt den returnerte, bestiller du ny på nett og returnerer den andre enkelt via Postens returordning. Vi dekker returfrakten. Du kan velge om du vil skrive ut pakkelapp selv eller få den skrevet ut hos Post i butikk. Små pakker kan også sendes fra din egen postkasse. (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm)

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. BESTILL NYTT

Bestill ny(e) vare(r) i nettbutikken. NB! Se til at varene du har byttet til har lik eller høyere verdi enn varene du vil returnere. Noter ordrenummeret.

 

 

2. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode/QR-kode for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

Referanse: Ordrenummeret på din ny ordre.

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

3. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og legg ved en lapp med navn, telefonnummer og ordrenummeret til den nye bestillingen. Pakk varen(e) inn i passende emballasjen og klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

UTBETALING

Beløpet for varene vi mottar krediteres mot betalingen din for de nye varene. Har du betalt med kort tilbakeføres de. Har du Klarnakonto, trekkes de fra faktura.

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare til vi har mottatt den returnerte, bestiller du ny på nett og returnerer den andre enkelt via Postens returordning. Vi dekker returfrakten. Du kan velge om du vil skrive ut pakkelapp selv eller få den skrevet ut hos Post i butikk. Små pakker kan også sendes fra din egen postkasse. (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm)

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. BESTILL NYTT

Bestill ny(e) vare(r) i nettbutikken. NB! Se til at varene du har byttet til har lik eller høyere verdi enn varene du vil returnere. Noter ordrenummeret.

 

 

2. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode/QR-kode for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

Referanse: Ordrenummeret på din ny ordre.

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

3. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og legg ved en lapp med navn, telefonnummer og ordrenummeret til den nye bestillingen. Pakk varen(e) inn i passende emballasjen og klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

UTBETALING

Beløpet for varene vi mottar krediteres mot betalingen din for de nye varene. Har du betalt med kort tilbakeføres de. Har du Klarnakonto, trekkes de fra faktura.

Retur

Du har 14 dagers full angrerett på varer kjøpt på i nettbutikken. Dagene telles fra dagen etter at du hentet ut eller fikk levert pakken din. Ved retur trekkes kr 49,- i returfrakt fra når vi krediterer deg for returvaren(e). Du kan også returnere varer i fysisk butikk på Nesttun. De leverer da pakken videre til Nettbutikk for registrering og utbetaling. Trykk på knappen under for å lese hvordan du returnerer.

HVORDAN RETURNERE

Varen(e) du ønsker å sende i retur oppfyller kravene for retur (Angrerettloven) så sant de er ubrukte, i salgbar stand og de sendes i retur innen 14 dager. Vi trekker fra returfrakten med kr 49,- ved tilbakebetaling av beløpet for varen(e).

 

Merk: Benytt Posten ved returer.

 

 

1. RETURLAPP/KODE

For å skrive ut Returadresselapp eller få returkode/QR-kode for utskrift i Post i butikk:

- Er pakken liten*, trykk og les mer her (Du kan der også velge å få den hentet i egen postkasse med Returadresselapp)

- Er pakken større, trykk og les mer her

Returadresse: Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen

*Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm.

 

 

2. PAKK OG SEND

Pakk returvaren(e) og plukklisten (eller en lapp med navn og telefonnummer) inn i for eksempel emballasjen den kom i. Husk å notere på at varen(e) sendes i retur eller at man angrer kjøpet. Klistre på utskrevet Returadresselapp, eller få den skrevet ut med QR-kode i Post i butikk når du leverer pakken der. Små pakker (Maksimums mål: Lengde 45 cm, bredde 30 cm, tykkelse 15 cm) kan også legges i postkassen med Returadresselapp eller kode på hvis du bestilte det på Postens sider.

 

 

UTBETALING

Vi melder fra til Klarna straks vi har mottatt returen, og så ordner de opp det økonomiske med deg alt etter hvilket betalingsalternativ du har valgt. Har du valgt annen betalingsmåte enn Klarna eller har betalt med gavekort, kontakter vi deg for å avtale oppgjørsmåte. Beløpet som betales ut er det samme som det du betalte for varene ved kjøp. Returneres alle varene, dekkes også frakten som du eventuelt betalte ved bestilling.

Reklamasjon

Send oss en mail til post@nostebarn.no, gjerne med bilde, eller ring 55113230 man-fre 9-16, hvis du har mottatt produkter med feil eller mangler som du mener må være en reklamasjon. Er det en klar reklamasjon, sender vi deg en ferdig frankert konvolutt til feilvaren. Du får da enten ny vare, eller vi reparerer den. Noen ganger må vi se varen, og ber deg da returnere den for vurdering. Blir vi ikke enige om reklamasjonen, har dere rett til å klage til Forbrukerrådet på tlf 23400500, og vi vil da selvfølgelig rette oss etter Forbrukerrådets vurdering.

Search engine powered by ElasticSuite © 2019 Nøstebarn. All rights reserved.