Bytte og Retur - gammel

Bytte, retur og reklamasjon

Bytte

HVA BYTTER VI?

Vi ønsker at produktene våre skal brukes og bytter derfor ubrukte og salgbare varer så lenge vi har varen i vareutvalget vårt, uavhengig av når den var kjøpt. Du trenger ikke kvittering, så har du fått eller gitt en gave kan den også lett byttes. Vi bytter til nye varer i butikk eller via forsendelse i nettbutikken uavhengig av kjøpested. (Les om Retur hvis du vil benytte deg av angreretten) Du betaler returfrakten, mens vi spanderer frakten på det nye du vil ha i stedet.

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare, sender vi den med det samme og betaler deg tilbake for det returnerte straks det er mottatt. Du får en fraktfri kode av oss slik at du slipper å betale frakt på den nye varen:

 

1.

Send en mail til post@nostebarn.no eller ring 55113230 man-fre 9-16 og skriv/si at du vil bytte.

 

2.

Bestill ny(e) vare(r) når du har fått en fraktfri kode fra oss.

 

3.

Pakk returvaren inn i for eksempel emballasjen den kom i, og send den med Navn, Adresse og Ordrenummeret på den nye bestillingen du har laget til Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen.

enten: Send den fra et av Postens servicesteder som brev, eller som pakke hvis den er stor. (Ikke via PostNord/Mypack)
eller: Send små pakker og brev fra din egen postkasse ved å først bestille dette hos Posten.

Ved bestilling av digitalt frimerke og det er krav om mobilnummer, bruk 90366070.

Siden vi bytter både i butikk og på nett, og også gaver uten kvittering, bruker ikke vi ferdige returklistremerker for Postens returservice. Det er dessuten totalt sett mye billigere og mer miljøvennlig når dere frankerer selv, fremfor å benytte Postens returservice.

Retur

Du har 14 dagers full angrerett på varer kjøpt på nett. Dagene telles fra dagen etter at du hentet ut eller fikk levert pakken din. Returvarene sendes sammen med følgeseddelen som fulgte med. Sendes som brev, eller som pakke hvis den er stor, til Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen. Bor du i Nærheten av Bergen kan varene også leveres sammen med følgeseddel i butikken i gågaten på Nesttun eller på Midtun (Hardangerveien 23 man-fre 9-16). Kjøpesummen for returnerte varer i hht angrefristen betales ut når vi har mottatt og behandlet returen i nettbutikken.

Les detaljerte kjøpsbetingelser her

Reklamasjon

Send oss en mail til post@nostebarn.no, gjerne med bilde, eller ring 55113230 man-fre 9-16, hvis du har mottatt produkter med feil eller mangler som du mener må være en reklamasjon. Er det en klar reklamasjon, sender vi deg en ferdig frankert konvolutt til feilvaren. Du får da enten ny vare, eller vi reparerer den. Noen ganger må vi se varen, og ber deg da returnere den for vurdering. Blir vi ikke enige om reklamasjonen, har dere rett til å klage til Forbrukerrådet på 23400500 og vi vil da rette oss etter Forbrukerrådets vurdering.

Bytte, retur og reklamasjon

Bytte

HVA BYTTER VI?

Vi ønsker at produktene våre skal brukes og bytter derfor ubrukte og salgbare varer så lenge vi har varen i vareutvalget vårt, uavhengig av når den var kjøpt. Du trenger ikke kvittering, så har du fått eller gitt en gave kan den også lett byttes. Vi bytter til nye varer i butikk eller via forsendelse i nettbutikken uavhengig av kjøpested. (Les om Retur hvis du vil benytte deg av angreretten) Du betaler returfrakten, mens vi spanderer frakten på det nye du vil ha i stedet.

HVORDAN BYTTE PÅ 1-2-3

For at du skal slippe å vente på ny vare, sender vi den med det samme og betaler deg tilbake for det returnerte straks det er mottatt. Du får en fraktfri kode av oss slik at du slipper å betale frakt på den nye varen:

 

1.

Send en mail til post@nostebarn.no eller ring 55113230 man-fre 9-16 og skriv/si at du vil bytte.

 

2.

Bestill ny(e) vare(r) når du har fått en fraktfri kode fra oss.

 

3.

Pakk returvaren inn i for eksempel emballasjen den kom i, og send den med Navn, Adresse og Ordrenummeret på den nye bestillingen du har laget til Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen.

enten: Send den fra et av Postens servicesteder som brev, eller som pakke hvis den er stor. (Ikke via PostNord/Mypack)
eller: Send små pakker og brev fra din egen postkasse ved å først bestille dette hos Posten.

Ved bestilling av digitalt frimerke og det er krav om mobilnummer, bruk 90366070.

 

Siden vi bytter både i butikk og på nett, og også gaver uten kvittering, bruker ikke vi ferdige returklistremerker for Postens returservice. Det er dessuten totalt sett mye billigere og mer miljøvennlig når dere frankerer selv, fremfor å benytte Postens returservice.

Retur

Du har 14 dagers full angrerett på varer kjøpt på nett. Dagene telles fra dagen etter at du hentet ut eller fikk levert pakken din. Returvarene sendes sammen med følgeseddelen som fulgte med. Sendes som brev, eller som pakke hvis den er stor, til Nøstebarn AS, Boks 320 Nesttun, 5853 Bergen. Bor du i Nærheten av Bergen kan varene også leveres sammen med følgeseddel i butikken i gågaten på Nesttun eller på Midtun (Hardangerveien 23 man-fre 9-16). Kjøpesummen for returnerte varer i hht angrefristen betales ut når vi har mottatt og behandlet returen i nettbutikken.

Les detaljerte kjøpsbetingelser her

Reklamasjon

Send oss en mail til post@nostebarn.no, gjerne med bilde, eller ring 55113230 man-fre 9-16, hvis du har mottatt produkter med feil eller mangler som du mener må være en reklamasjon. Er det en klar reklamasjon, sender vi deg en ferdig frankert konvolutt til feilvaren. Du får da enten ny vare, eller vi reparerer den. Noen ganger må vi se varen, og ber deg da returnere den for vurdering. Blir vi ikke enige om reklamasjonen, har dere rett til å klage til Forbrukerrådet på 23400500 og vi vil da rette oss etter Forbrukerrådets vurdering.

Search engine powered by ElasticSuite © 2019 Nøstebarn. All rights reserved.